İki adet bayat polisiye öykü. Dili hoş farklı geldi bana, muhtemelen japon edebiyatı olduğu için. Hikayeler vasat ve pek merak uyandırmıyor öyle bir gizemi yok cinayetlerin.
İki hikayeden ilki yani “ Şeytanın Çırağı” benim için daha etkileyiciydi. Karakterimizin gençliği ve karakter gelişimi ilginçti, sonunun bağlandığı cinayet ise o kadar sansasyonel değildi. Yani karakterin iç dünyası cinayet olgusundan daha ilgi çekiciydi diyebilirim. Belki böyle bir karakter gelişiminden sonra karakterimiz daha ilginç bir olaya karışsa kitap daha enfes olabilirdi. Biraz yüksek başlayıp düşen bir temposu var. Harcanmış bir potansiyel olarak görüyorum.