·368 syf.····Okunma: 15 Ekim 2024 20:15 Uzuun zamandır bu kadar severek okuduğum bi fantastik kitap olmamıştı, bayıldımmm!! Kitabın daha konusunu bile bilmeden adı ve kapak tasarımı beni cok heyecanlandırmıştı( bizde basılan değil de üzerinde gözler vs olan ürkütücü versiyonu djdkdj) ve okurken de gerçekten beklentilerimi karşıladı. Öncelikle Callie okuduğum en zeki kadın karakterlerden biriydi, kitap boyunca tatlılıkla değilde zekasıyla bi şeyler başarması beni mest etti, ama hakkında söyleyeceğim güzel şeyler buraya kadar, daha sonra dönücem buraya. Mendax'a bayıldımm. Onun bölümlerini okurken gerçekten sonuna kadar enemies to lovers tropunu okuduğumu hissettim, kendisiyle girdiği mücadele, son ana kadar hala bi yanının ondan kurtulmak istemesi vs çok güzel yazmış yazar kalemine bayıldım. Ve Callienin sadece güzelliğine değilde zekasına da mest olması beni de mest etti. Evren hakkında çok detaylı bi şey okumuyoruz kitap boyunca ( bi şey verdiğinde de tam vermiş yazar-yani detaylı anlatmış çiçek böcek yaratık vs) ama beni rahatsız etmedi, çünkü evreni ilgilendiren bi konu işlenmiyo kitapta daha çok karakter odaklı. Sınavların kalitesi çok güzeldi ve Callienin bu sınavlarda zekasını kullanmasını da çok sevdim. Booktokta acotar vibeı var diyen çok yabancı hesap vardı ama hiç bi çağrışım yaratmadı bende, bambaşkaydı. Ama herkesin ayılıp bayıldığının aksine sonunu beğenmedim hatta sinir krizi geçirtti bana. 1 puanı burdan kırdım zaten. Gerisi spoiii,,
Kitap sonunda ters köşe yapmak amacıyla yazarların bizi kitap boyunca kandırmasından nefret ediyorum. Burda da aynen bunu yaşatıyo kitap sonunda yazar. Ters köşe bu değil malesef.Zaten kitap boyunca bu kızda bi şeyler var diyosunuz okurken, ki açık açık veriyo yazar zaten bunu(hayvanların ona çekilmesi vs) ama daha farklı bi şey isterdim açıkçası, Callienin daha doğrusu Calynin bilmediği bi soyu olması gibi mesela. Neyse işte sonunu beğenmedim, ve sonunda yaşananların bağlandığı sebebi de beğenmedim zaten çok bi detayda yok çok basit geçmiş bu kısımları yazar, ki bunun bir nedeni de bence sayfa sayısının az olması.50-100 syf daha uzun olsaydı ve bize daha açıklayıcı bilgiler verilseydi daha hoş olurdu. Ayrıca Mendaxın bölümleri de keşke daha fazla olsaydı. İnşallah Mendax herkesi öldürür ikinci kitapta sjfldkdk. Ama sonunda hala Mendaxın öğrendiklerinden sonra bile Calym aşkım modunda olup ondan nefret etmek yerine iyice bağlanmasına bayıldım, tam bi manyak dkdldl şu an hazırda iki kitabı var üçüncü de ocakta çıkıcak yanlış bilmiyosam, umarım hemen basılırlar bizde de. Ayrıca Juno kitap.. sayfa kalitesi/ çeviri kalitesi vs derken bayıldım size. Son zamanlarda aldığım en kaliteli kitap/okuduğum en düzgün çevirilerden biriydi.