Bedenimiz ruhumuz olmadan bir et yığınından farksızdır. Ruhumu kaybettiğim ve nerede arayacağımı bildiğim halde elimden bir şey gelmediği zamanlarda tanıştım kitap ve yazarımız Gülseren Hanım ile.
Bana bu hikayeleri veren ne yazık ki benim hikayemi alıp koşarak uzaklaşmış idi. O dönemde gerçekten farklı insanların kederlerine yani yaşadığı hikayelere ortak olmak beni ciddi manada oyalamıştı. Bugün o güzel kadına teşekkür ediyorum. Önce beni hikayelere ortak edip daha sonra ruhumu bana geri getirdiği için.
Belki de hiç gitmemişti, kim bilir...