Puan vermedi·334 syf.··
2024 54. kitabı
#yazgecesi kitabını hangi kelimelerledile getirebilirim asla bilmiyorum. Tek bildiğim aşk var ama sadece aşk yok... Kitabın adına bakarak yaz aşkı tadında mis gibi bir aşk okuyacağımı düşünmüştüm... Ama ki bu kitapta aşk var ama öte yandan, acı, hırs, çocukluk travmaları... Ne ararsanız var. Bazı duyguların bir insanı nasıl ele geçirdiğini ve kendi canı olan birini bile nasıl canını yaktığını okuyoruz. Ben daha fazla uzatmadan kısaca konusuna değinmek istiyorum. Havin, anne ve babasını ne yazık ki bir trafik kazasında kaybeder. Babası, hastane son anlarındayken biricik kızını en yakın arkadaşı olan Kemal Bey'e emanet eder. Kemal Bey, iki oğlundan asla ayırmaz ve kendi çocuğu gibi büyütür. Efran, Kemal Bey'in küçük oğlu. Ve sanırım hep bir yanı buruk kalacak olan oğlu... Çünkü dünyaya gözlerini açarken doğum esnasında annesi gözlerini sonsuzluğa yumar. Efran, bir süre sonra kaçırılır. O kadar aramaya rağmen de bulunamaz. Kimin kaçırdığı ise Kemal Bey'e büyük bir şok yaşatır. Çünkü oğlunu kaçıran da yine kendi kanından canından olan büyük oğlu Karan 'dan başkası değildir. Sebebi ise, annesinin ölümünden kardeşini sorumlu tutmasıdır. İlk başta demiştim size, bu kitapta çok başka durumlar var diye Efran, bulunur abisi hakkettiği yere cezaevine gider ama ki Efran' ın yaralarının derinliği ve ağırlığından dolayı da ailesi ile hemen bir araya gelmek istemez. Ama bir araya geldiğinde de karşısında gördüğü Havin, artık sadece çocukluk arkadaşı Havin değildir. İşinde başarılı genç ve güzel bir mimardır. Bu ikilinin arasında bir aşk başlayacak evet ama ki o aşk nasıl başlayacak veya nereye evrilecek ne yapacaklar neler yaşayacaklar... Öte yandan Kemal Bey'in sakladıkları da var. Çok başkaydı bu kitap... Havin'in yaşadıkları... Efran'ın acıları... Bu ikilinin bir araya gelmesini bekleyen gün yüzüne çıkmayı bekleyen sırlar... Bu kitabı okumanız için bir çok sebep var. Bende çokça tavsiyedir. " Biz birbirimizin acılarını paylaşırdık Efran. Üzüntülerimizi, dertlerimizi paylaşırdık. Birbirimizin yükü ağır gelince diğeri alırdı birazını. Eskisi gibi değiliz belki ama bunlar değişecek diye bir kaide yok. Ben buradayım, yanındayım, gitmiyorum ve gitmeyeceğim."
Yaz GecesiÇağla Fulya · Otantik Kitap · 202370 okunma
·
129 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.