·80 syf.····Okunma: 16 Ekim 2024 22:25 Kitabın anlatmak istediği erdem, ahlak ve etik aslında insan ırkının yarısının bile nasiplenmediği bir husus ve bir çoğumuzun geçici hırslara aldanarak kısacık ömrümüzü daha kısa, daha aciz, daha acınası duruma sokmaktan bir an feragat etmediğimizi, aslında ölümün her an hatırlanacak ve saygı duyulacak bir sonsuzluk olduğunu, koşturmaca içinde geçen hayatın geri kalanının ekinden sonra ortada kalan anıza benzemesi de kitap ile beraber sersemletiyor insanı.
Okurken, kendi hatalarımla yüzleşmeye çalıştığım, geçmişte yaptığım hatalardan ders çıkardığım bir kitaptı benim için bu eser.
Kitaplığıma bir kitap daha eklemenin haklı huzur ve mutluluğu içinde okumalarıma devam edeceğim.
Büyük bir portre olan Seneca’nın ise yattığı yer incitmesin.
Aziz hatırası ve ebedi felsefesi asla unutulmasın…