Çok severek okudum.. altını çizdiğim birçok cümle oldu.. birçoğunu da biliyordum.. Çok meşhur olan alıntıları bizzat kitaptan okumak ayrı zevk vericiydi.. Sabahattin Ali’yi bu kadar geç tanışmak üzse de geç olsun güç olmasın dedim. Dili ifadesi anlatımı çok akıcıydı. Film sahnesi gibi gözümün önündeydi tüm anlatılanlar.. İlerleyen zamanlarda diğer kitaplarını da okumayı planlıyorum.