Puan vermedi·567 syf.····Okunma: 17 Ekim 2024 00:54 Okumam zamanımı aldı çünkü öylesine okunmaması gereken bir kitap. Ve okurken dinç bir kafa ile okunması gerekiyor. Okurken üzerine düşündüğüm çok yer oldu. Ve bana farklı bakış açılarının ne denli önem farz ettiğini kanıtladı. Günlük hayatımızdan tutunda meslek hayatımıza kadar bir çok yerde waaow dediğim bilgiler ve düşüncelerle karşılaştım. Peki önerir miyim? Eğer olay örgüsü içermeyen kitaplara ilginiz var ise ve özellikle zihin, bilinç, farklı bakış açıları edinmek istiyorsanız kesinlikle öneririm. Zaten Nobel Ödülüne sahip bir kitap. Eğer okursanız, düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. İyi okumalarınız olsun efenimm:))