Canım arkadaşım Öylesine bir okur sayesinde bu kitapla tanıştım o olmasa yüksek ihtimalle bu kitabı okuyamayacaktım. Savaş karşıtı çok güzel bir kitap . Duyguları ajitasyon yapmadan, samimi olarak bize sunmuş yazar. İçime dokuna dokuna okudum. Kitap, savaşın varlığının ne kadar korkunç olduğunu bir daha hatırlattı. Johnny’ler silahı kapmasınlar…