Yazar, Sigmund Freud 'un "en kötü şartlarda tüm insanların vahşileşeceğini" savunduğunu söylüyor ve öyle olmadığını kitabın ilk yarısındaki toplama kampı anılarında anlatıyor. Ben de Freud gibi düşünüyordum o yüzden bu kısım bakış açımı değiştirdi.
İkinci kısımda ise hayattaki anlam arayışımızın anlamsız olduğunu, hayatın bir anlamı olduğunu ama o anlamın herkes için aynı şey olmadığını söylüyor ve nasıl bir anlam bulabileceğimizi anlatıyor.
Bence bu kadar popüler olmayı hak eden bir kitap. Tek kötü yanı kısa olması.