Akıcı bir kitap. Sanki film izliyormuşsunuz gibi her şey gözünüzde canlanıyor kitabı okurken. Ancak karışık bir olay örgüsü yok ben daha karışık ve içinden çıkılamayacak olaylar seviyorum bu yüzden çok çok bayılmadım ama güzel kitaptı. Agatha'dan okuyacağınız ilk kitap bence bu olmamalı.