Çevremden ötürü biraz fazla beklentilerle başladım okumaya ve maalesef ki beklentilerimi karşılamadı. Lakin yine de keyifli bir manga. Konumuz güzel, karakterlerimiz eğlenceli, çizimler çok başarılı... Güzel yani. Eski ajan olan bir adamın ajanlığı bırakıp aile babası olması teması hoşunuza gidiyorsa kesinlikle tavsiye ederim. Baskıya gelirsek eeee yani kurukafa ve akıl çelen yayınları asla güzel baskı yapmadı bu kitapta da bu baskı kalitesizliği tabii ki de mevcut. Ama en azından şömiz var.