7/10
·408 syf.··
2024 20. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 20 Ekim 2024 13:14
Kitap çok fazla övüldüğü için merak edip okumaya başladım fakat üzülerek belirtmeliyim ki beni pek tatmin etmedi. Okumaya başladığımda güzel ilerledim bir süre sonra kitabın gereksiz yere uzatıldığını düşündüm . Çok fazla betimlemeler (kötü değil tabi ki ) yapılmış hatta bazı yerler tekrara uğramış . Kitabın beni sıktığını düşündüm Neyse güzel bir son ümidiyle okumaya devam ettim . Güzel bir sona bağlanacak konu dedim maalesef ki umduğumu bulamadım . Sonu da beni pek tatmin etmedi. Tavsiye eder miyim etmez miyim bilemedim Ama siz mitolojik fantastikleri seviyorsanız okuyun derim . İçeriği ve konusu hakkında yorumda bulunmayacağım onu da size paslıyorum Keyifli okumalar :)
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.