·408 syf.····Okunma: 20 Ekim 2024 13:14 Kitap çok fazla övüldüğü için merak edip okumaya başladım fakat üzülerek belirtmeliyim ki beni pek tatmin etmedi.
Okumaya başladığımda güzel ilerledim bir süre sonra kitabın gereksiz yere uzatıldığını düşündüm . Çok fazla betimlemeler (kötü değil tabi ki ) yapılmış hatta bazı yerler tekrara uğramış . Kitabın beni sıktığını düşündüm
Neyse güzel bir son ümidiyle okumaya devam ettim . Güzel bir sona bağlanacak konu dedim maalesef ki umduğumu bulamadım . Sonu da beni pek tatmin etmedi.
Tavsiye eder miyim etmez miyim bilemedim
Ama siz mitolojik fantastikleri seviyorsanız okuyun derim .
İçeriği ve konusu hakkında yorumda bulunmayacağım onu da size paslıyorum
Keyifli okumalar :)