Baktığımızda kitap kapak kısmından etkilemeye başlıyor. Cümle fazlasıyla dokunaklı ve düşündürücü "anne baba olarak çocuğunuzun en güçlü tanığı olduğunuzun farkında mısınız?" Evet çocuğumuzun ne kadar farkındayız acaba ya da kendimizin? Kitabı okumaya başladıktan bitirinceye kadar olan süre de içsel bir diyalog başlıyor ve hem ebeveyn olarak kendimize hemde çocuğumuza yönelik değerlendirmeleri yapıyorken buluyoruz kendimizi. Başlıkta da dediğim gibi her cümlesi çizilesi kitap. Okurken hiç sıkılmadım defalarca altını çizdiğim cümleler oldu. Kendimi eleştirdim ve bu eleştiri ebeveynliğime olumlu yansıdı. Daha sabırlı daha anlayışlı daha dünyaya çocuğumun gözünden bakmayı öğrendiğim çok güzel bir kitap. Okumak isteyen herkese keyifli okumalar..