Puan vermedi·156 syf.····Okunma: 21 Ekim 2024 22:11 Kitap çok güzeldi. Herkese tavsiye ederim. Kitap baya depresifti. O yüzden depresif tarzda okumayan insanlar biraz sıkılabilir. Fakat depresif tarzda okumayı seven insanlar kitaba bayilacaktir. Iyi okumalar.