·341 syf.····Okunma: 21 Ekim 2024 18:10 Güzel beklentilerle başladığım bir kitaptı, ancak maalesef bitirdiğimde şükrederek sonuna geldim. Her bölüme yabancı bir isim ve tarih ile başlamak oldukça boğucuydu. Genel olarak kitabın havası da sıkıcı ve ağırdı. Özellikle bazı maddelere özel başlıklar ve 'yasa' olarak adlandırılan davranışlar bana gereksiz geldi; sanki bir ödev gibi, "Akılda kalması için tekrar okuyun, maddeleri gözden geçirin ve anlayın lütfen" hissini uyandırıyordu. Kitabın Türk bir yazar tarafından yazılmadığı o kadar belli ki; eğer yazar bunu bilinçli olarak bu yoğunlukta yazmış olsaydı, yine de bu kadar etkileyici olmazdı diye düşünüyorum. Belki de bu kitabı okumak için doğru zaman ve koşul değildi, ama bazı bölümler hariç, kitap bana hitap etmedi. Verilen örnekler ve kitabın üslubu, özellikle 30 yaş üstü yetişkin okuyuculara daha fazla hitap edeceğini düşünüyorum. Kısacası, beğendiğimi söyleyemem.