Böyle yazar kaldı mı?
Cahit Zarifoğlu'nun Bir Kelime Daha adlı kitabının 37. sayfası.🤓 Şu yazıları bir okur musunuz? Ne güzel bir düşünce. Bugünümüzde iletişim daha kolay ama iletişim kuracağımız kişi sayısı azaldı. Günümüzde bir yazara instagram üzerinden iletişim kurmak istesek imkansız gibi bir durum. Daha doğrusu imkanlar içinde imkansız bir durum.🙃 Çünkü bilindiği gibi çok takipçisi olanlar DM kısma mesaj atma sınırı getiriyorlar. Bir mesaja bakma tenessülün de bulunmazlar. Tamam, çok kişi yazıyor olabilir ama zaman içinde dönemezler mi?☺ Biz okurlar için Cahit Zarifoğlu'nun günümüzde yaşaması çok güzel olurdu ama günümüz çağı ve Cahit Zarifoğlu'nu düşününce... Böyle bir çağ, zarif bir yazar için ağır gelebilirdi.🥹
1000Kitap
·
182 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.