Mine

@minefrt
4/10
·288 syf.··
2024 32. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Ekim 2024 15:21
Bu kitap için kötü diyemem, ama ben zevk alarak okuyamadım. Bitsin diye okudum :( Ortaokuldayken İpek Ongun kitapları okurduk, o tadı hatırladım. Belki de o yaş seviyesine uygun ama bence bir yetişkin için kötü bir kitap.
Hyunam-Dong KitabeviHwang Bo-reum · Athica Yayınları · 202415,2bin okunma
·
180 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.