·288 syf.····Okunma: 23 Ekim 2024 15:21 Bu kitap için kötü diyemem, ama ben zevk alarak okuyamadım. Bitsin diye okudum :(
Ortaokuldayken İpek Ongun kitapları okurduk, o tadı hatırladım. Belki de o yaş seviyesine uygun ama bence bir yetişkin için kötü bir kitap.