Karabibik Yorumum;
4/10
·48 syf.··
2024 58. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Ekim 2024 01:50
Klasiklerden yine kısa bir kitap okudum. Kısacıktı ve içinde de sözlük olması güzeldi. Aslında yazarın görev için oluşturduğu bir eseri bu ve gerçekten o dönemi okumuş gibi oluyorsunuz. Bazı kelimeleri bilemeyince arkadan bakıp öğrenmek de güzel tabii Ege şivesiyle okuyoruz. Başlarda sıkıldım ama sonrasında konu oturdu ve tam anlamaya başlamışken bitiverdi. Arkaya koyduğum müziğin nedeni ise köyde düğün oluyorken televizyonumuzda bu müzik çalıyordu nasıl denk geldi dedim. -spoiler Karabibik öküzlerine kavuştu ama sonra ne olacak borç batağında çıkamayıp evinden mi olacak beş parasız mı kalacak? Devamı olmaması kötü oldu. Sanki köyün birinden bir iki gün okuduk. Ki aslında öyle de. Yaşantıyı yazmak istemiş yazar.
1000Kitap
KarabibikNabizade Nazım · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202011,9bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.