eveeet şimdiki kitabımız okur katili olarak bilinen adora yağmurun kitabı
gel gel korkma en azından diğerlerine göre daha normal bu. bek yeminle
öncelikle kitabın kapak tasarımı çok güzel posterin boyu falan çok severimm
kitap düşmandan aşka yani sevenlere sesleniyorum. GİDİN ALIN PİŞMAN OLMAZSINIZ İNŞALLAH diyor ve konusunu özetliyorum
şimdi bir kızımız var namesi iklim kendisi buz patencisi. bu kızımın düşmanı var iki tane biri karza(kocamız olacak adamm) diğeride sevina (cadımı yılanmı belli değil) neyse bu kızımızın partneri sonat sakatlanıyor. e partnersiz olmaz ve erkek partner bulmak çok zorr. bu da hangi akılla allah bilir(gjprghhtye) karzanın ismini söylüyo ve partner oluyolar falan filan gerisi spoi olur
kitap gerçekten çok güzel soft lise kurgusuna benzetirim hep arada yazışmalarda var ama çok değil yani bi yarı texting denmez
yorum bu kadar soruları yazınız efenim çekinmeyiniz