Dil olarak anlaşılır bir dili var. Ama çok hızlı okuyamıyorsunuz, çünkü konu ağır. Belirsizliklerle dolu. Ve fakat iyi ki okudum. Resmen beynim açıldı. Anladıklarım ve sonrasında yazılan değerlendirmelerden okuduklarımla tam bir edebiyat şöleni yaşıyorum. Canım Franz Kafka
DavaFranz Kafka · Kırmızı Kedi · 202163,9bin okunma