·200 syf.····Okunma: 23 Ekim 2024 17:16 "Öncelikle kitabı çok beğendim. Şermin Yaşar yine şaşırtmadı beni. Kitabı okurken birçok duyguyu yaşadım. Yazar, karakterlerin iç dünyasını o kadar güzel sunuyor ki size herkese hak veriyorsunuz. Yer yer güldürüp yer yer hüzünlendiriyor. Kitabı okurken hiç sıkılmadım ve kitap hemen bitiverdi. Hatta bitsin istemedim. Karakterler daha çok konuşsun istedim."