·400 syf.····Okunma: 24 Ekim 2024 21:42 İlk kez witcher kitaplarına başlamış ve başka bir bilgisi olmadan okumaya çalışan biri için başlarda oldukça zorlayacaktır evren. Ben ilk kez 3. oyunu oynamıştım. Sonrasında dizilerini izledim. Kitaplarını okumaya karar verdim. Kitap sade ve anlaşılır bir anlatıma sahip. Sadece bazı yaratık isimleri için kitabın ilk sayfasındaki sözlüğe ara sıra bakmak icap ediyor. Bu seri herkese hitap etmeyebilir. Ben şahsen witcher evrenini beğendiğim için severek okudum.