Puan vermedi·576 syf.····Okunma: 17 Kasım 2024 01:42 Yok ben sadece klasik ve bilimsel makale okurum, en cool ve en entel benim! Şaka tabii ki, şu kitaplar bazen öyle güzel kafa dağıtıyor ki. Seriyi bookstagramlarda görüp almıştım, ilk kitap çerezlik fakat akıcıydı, sevmiştim. İki ve üçüncüye göz attım, sevmedim, atladım. Seri ilk kitaptaki kız arkadaş grubunun (Ava, Bridget, Jules ve Stella) aşk maceralarıyla ilerliyor. Enemies to lovers temasında ve kısmen klişe olsa da kızlar bu türe göre daha bir güçlü, iyi eğitimli, farkındalığı yüksek ve her anlamda tutkulu karakterler. Erkeklerin hepsi birer Christian Grey diyeyim, siz anlayın, mehh:/ Ben bu tür okumayalı smut evreni ne kadar gelişmiş öyle, kız hiç demiyorsunuz abboo, şoklarım şaştı yeminle Bir yanım cık cıklayan komşu teyze modunda bir yanım vay anasını diye ıslık çalan özgür kız;))
Hikayeyi özetleyecek çok bir şey yok, bol cinsel gerilimli bir aşk hikayesi, yazım dili bir kızın bir oğlanın ağzından ilerliyor, anlatımı akıcı, hoş. Böyle hikayelerden bilişsel aydınlanma beklemiyoruz ama keyif almaktan da vazgeçmiyoruz. Seviyorsanız okuyun canlar, romans türüne göre bence şans verilecek bir seri, öyle bayık romantizm ve uçuk şeyler yok. Dediğim gibi ben 2 ve 3’ü atladım, belki siz onları daha çok seversiniz, zevk meselesi. Serinin en beğendiğim hikayesinin 4.kitap olmasının sebebi, başta karakterlerin farklılığı ve içsel çatışmaları olmak üzere duvardan duvara vurmalı ütopik erotizm bu kitapta daha azdı, çünkü diğer kitaplar cidden yuhh denecek düzeyde ve fazlası beni rahatsız ediyor. Smut açısından gerçekten uzun bir süre romans okumak, görmek, duymak istemiyorum, yetti. Şöyle ıltra milyarder oğlanların plazalarında dolaşmalı, özel jetlerle seyahatler edilmeli, sanat galerisi gibi residencelarda trip atmalı, su gibi aşk hikayesiyle gündemden kopmalı bir şeyler arıyorsanız, okuyun.
5/10