"İnsanlar güçsüz oldukları için ağlamazlar, çok uzun zamandır güçlü oldukları için ağlarlar." T. S. Eliot
İnsan ve Duygular
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
6,5bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güçlüsün dediler güçlü degilim güçlü olmak zorunda bırakıldım
Bu kadar gücün içinde kendime ait bir güçsüzlükle, bana ait olanla yetinmeyi tercih ettim. Bunca hüzünlü akşamları sert adamlara bir şeyler anlatarak geçirdim, bunca hüküm arasında kendime aittim ama başkasının yanında…