Bahar
@Sbaharrs
Takip Et
~Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun? - Niye? ~ Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor
Şeker Portakalı
Alıntı
409 beğeni
·
8 paylaşım
·
2 alıntı
·
4.534 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Sibel Özyürek
Güneşimiz hiç sönmesin🤍
4