~Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun? - Niye? ~ Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor Şeker Portakalı
Alıntı
··2 alıntı·
4.534 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Güneşimiz hiç sönmesin🤍