Okumuş olduğum en boş kitaplardan biri. Bayılarak okuyanlar nesine bayıldı anlamadım. Hiçbir olay yok. Günlük oturdum, kalktım, gittim, geldim muhabbeti. Ayrıca içinde günlükler de yer alıyor edebi dilden uzak.
Oldum olası yüzlerce sayfayı öylesine cümleler ile doldurmuş, kitabın sonunda 20-30 sayfada merak uyandırmak için uğraşan yazarları sevemedim. Son olarak da kitapta o kadar Türk aşağılaması var ki… Yazarın Rum olması nedeniyle yaşadığı, anlattığı dönem hükümetlerini eleştirmesi normal ancak kitapta sürekli Türkleri satır aralarına sıkıştırarak aşağılaması oldukça rahatsız edici. Bitti de kurtuldum dediklerimden.