Çok güzeldi, yazarın hayal gücüne bayıldım. Filmini de çok severim ama kitap daha tatlı bir havada geçiyor ve bay Vonka daha normal biri Keşke daha uzun olsaydı, odaları daha çok gezseydik veya Charlie'nin fabrikada ki yaşantısını biraz daha görseydik diyeceğim ama yazar tam "tadında" bırakmış. Okuyun okutun, bütün çocuklar ve büyükler okusun ve hayal etsin.