Serinin ilk iki kitabını da beğenmiştim, bu yolculuk da gerçekten keyifliydi. Bazı kitapların sonu merak edilir ama bittiğinde de keşke bitmese dedirtir. Bu yolculuk da böyleydi. Yeri geldi tebessüm ettirdi, yeri geldi duygulandırdı, üzdü, yeri geldi gururlandırdı; tıpkı hayat gibi…
Serinin dördüncü kitabını sabırsızlıkla bekliyorum…