her Bıçakçı kitabında olduğu gibi her an bitirmek isteyecek kadar iştahla,hiç bitmesin diye yavaşça ve nahifce okudum,çok sevdim
bizlerden apayrı hayatlar yaşayan,gören,deneyimleyen insanların bile yaşamımızın bazı noktalarında ufacıkta olsa bizlere dokunduğunu,bazen çok büyük tesirler yarattıklarını bazense sadece uzak kalmamız gerektiğini bu sayede de yaşadığımızı,insan olduğumuzu hissettirdiklerini ben de sizden öğrendim sevgili Barış Bıçakçı