Gerilim ve merak dolu bir kitap okumak isteyenleri bu tarafa alalım. Baştan sona merak
duygusunun asla hız kesmediği bir kitaptı. Artık bu yazar kesinlikle radarımda, diğer kitaplarını
da okumak için sabırsızlanıyorum.
Bu alanda genelde tahminlerim hiç tutmaz, zaten tutsa da zevk almamış gibi hissediyorum.
Yazar beni bir şoka sokmalı, woww be çok iyiydi demeliyim.
Bu kitapta da asla tahmin etmediğim bir son ile karşılaştık, kitabın içinde minik bir spoi varmış
ama o kadar minik ki anlamak için müneccim olmak lazım
Kitabın konusuna gelirsem eğer;
Merrith ailesi büyük kızlarını kaybetmiş ve onun acısı ile uzun zamandır içlerine kapanmıştır.
Evlerine okul dönemi boyunca değişim öğrencisi olarak gelen Tanya ile her şey bir anda
değişir.(ilk saniyeden Tanya’dan nefret etmem ne kadar isabetli bir kararmış)
Evin ikinci çocuğu Paige’de benim gibi düşünmüş olmalı ki ilk günlerden Tanya’da bir sıkıntı
olduğunu fark etti. Ve ona karşı hem temkinli yaklaştı ve hakkında hep araştırma yaptı.
Natalie, evin annesi olmasının yanı sıra geçmişi ile sakladığı sırlarım var dediği kısımda benim
için merak hat safhaya çıktı, ne olmuştu? Ölen kızları Annabel ile bu yeni kızın bir bağlantısı var
mıydı? Çoklu anlatım şeklinde yazıldığı için her bir bilgi şok etkisi yarattı resmen.
Paige ve kardeşi will kitabın başından beri favori ikililerim arasındaydı, ama annesi ve babasına
deli oldum. Tanya ne dese inanmaları ve her şeyi almaları. Şüphelendikleri halde eline onca koz
vermelerine sinir oldum resmen.
Matt zaten kitabın ortasında yaptıklarını okuyunca gözümde tamamen bitti, tek isteğim
Natalie’nin sırrını öğrenmek ve Tanya’nın kim olduğunun ortaya çıkması derken gittikleri kar
tatilinde ortaya çıkan gerçekler şok etkisi yarattı. Çok severek okuduğum bir kitap oldu. Akıcı
kurgusu akılda kalan ve olay örgüsünde boşluk olmayan bir eserdi. Çeviri konusunda Juno yine
şaşırtmadı ve kitap aktı gitti. Bu alanda okuma yapanlar mutlaka okumalı, okuma yapmayanlar
ise bir şans vermeli. Bana sonra teşekkür edersiniz:)