·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ekim 2024 13:36 Bir milletin sıfırdan doğuşu ve kurtuluşunu gözüm dolarak okudum. Çok duygulandım. Ne zorluklarla kazanılmış bir vatanın şu anda içinde bulunduğu durum içinde ayrıca üzüldüm. Atalarımıza layık olamadık. Keşke onların zamanında yaşasaydık diye düşündüm. Mustafa Kemal ile İsmet İnönü ile Fevzi Çakmak ile Kazım Karabekir ile ölüme bile seve seve gidilir. Mekanları cennet olsun.