5/10
·216 syf.··
2024 24. kitabı
Kitaba puanım en fazla 5 oluyor maalesef. Bence yazarın dilini anlamak, odaklanmak çok zor. Neyi nasıl anlattığını anlamadığım bir çok yer oldu eserde. Eserdeki yazılar hep tarihli ama kronoloji ile hiçbir alakası yok, neye göre dizilmiş anlamadım. Hop ordan oraya geçiyor konu. Yazarın ifadelerini anlamak zaten zor bir de böyle olunca sanki istemli karmaşıklaştırılmış eser gibi geldi bana. Babası Niyazi Zarifoğlunun yazdığı mektuplar var eserde, bence o kısımların üslubu daha güzel ve çok daha anlaşılır diğer kısımlardan. İncelemesini yapayım diye kitaba bakarken tekrar sıkıldım. Alıntı da paylaşmayacam. Bence bu eseri okumayan hiçbir şey kaybetmez.
YaşamakCahit Zarifoğlu · Ketebe Yayınları · 202211,2bin okunma
·
119 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.