Adına yakışır bir şekilde ve şok edici bir sonla bitirdim kitabı.Tarık Tufan öyle güzel işlemiş ki asıl olayı, cümlelerin altına öyle profesyonelce gizlemiş ki asıl konu kitap boyu bir haber okuttuyor kendini.Bir son bekliyorsun ama böylesi tahmin edilemez bir son ters köşe oluyor okur için.Bittikten sonra kitabın konusu da okur gözünde değişiyor adeta yerlerine oturan puzzle parçaları gibi.