Mutlaka bir kitap alırken, yayıncı firmayı ve çevirmeni araştırın.
Sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi olan kitabı okudum ama hiç keyif alamdım. Çünkü kitabın özeti gibi. O kadar kısaltmışlar ki. Sadece konu var hiç bir detay yok... baskı güzel ama dizgi berbat....
Gizemli bir kadın ve ona aşık olan bir subay ve bu aşk macerası....
Bana hitap etmedi...