bu seriyi çok severek okudum ve keşke bitmeseydi :(((((( diğer iki kitabı gibi bu kitabı da çok akıcıydı kitabın yarısından çoğunda millienin aile hayatına şahitlik ediyoruz , olaylar aslında kitabın sonunda gelişiyor gibi o yüzden diğer kitaplarından farklı olmuş diyebiliriz ama bu durum beni hiç sıkmadı okuyacaklarında beğeneceğini düşünüyorum ve iyi okumalar diyip millie ve ailesine veda ediyorum Hizmetçi İzliyor