·128 syf.····Okunma: 29 Ekim 2024 00:34 yazar gayet mütevazi bir biçimde ne yazdığını bilmediğini söyleyerek başlıyor işe. bu da onu tebrik etmeme sebep oluyor tanıştığımız anda. okurken tanı konmamış bir yetişkin adhd vakası gibi hissettirdi ki bu ne bir iltifat ne de bir eleştri, sadece tarafsız bir kritik hehe.
hiçbir zaman tam olarak arzulanamayacağımızı üzülerek mantıklı buluyorum. fallus takıntısını şöyle ya da böyle kabul ediyorum. film ve kitaplardaki alıntıları büyük zevkle karşılıyorum ama yine de bütünlüğe bakınca gerçekten bir şeyler eksik bu kitapta.