10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2024 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Ekim 2024 00:00
Hapisteki Emanet Selamlar bugün wattpad'de ilk okuduğum kurgulardan Hapiste Emanet'in kitap haliyle karşınızdayım. Beliz, 18 yaşında göz alıcı bir güzelliğe sahiptir. Babasından başka hiç kimsesi olmayan Beliz babasının hapis'e düştüğünü öğrenir. Ancak babasını çıkması biraz uzun olacaktır. Üvey annesi tarafından evden atılan Beliz, komşuları Hatice teyze sayesinde biraz yanında kalacaktır. Ta ki o adam gelene kadar... 28 Yaşında hapishanede mahkûm bir adam Kurt Ataman Atabey, haksız yere hapishaneye düşer daha doğrusu suçu üstlenir, bir gün kağuşa orta yaşlı babası yaşında bir adam gelir ve adama karşı saygısında kusur etmez sanki gerçekten babasıymış gibi 'baba' diye seslenir ve davranır. Görüşme günü avukatıyla konuşurken Kurt çok sinirlenmiş ve masayı devirmişti o anda güzel gözlü birine turulmuştu. Kurt Atabey üstelik savcıydı 2 yıldır makhûm olduğu yerden tahliye edilecekti. Baba gibi gördüğü bu adam Ahmet ondan bir şey istemişti. Kızının evden atıldığını anlamış ve ona sahip çıkmasını istemişti ve sahip çıkması istediği kız o görüşme gününde gördüğü kız Belizdi... Bakalım kabul edecek mi Kurt bey? Daha Önce Okudunuz Mu? Tam tarih hatırlamıyorum ama yıl 2019 sonu ve 2020 başlarıydı sanırım tanışmıştım @rum kalemi ile o zamanda beri Hapisteki Emanet'i bi 200 kez falan okumuşumdur tabi yoğunluktu oydu buydu derken insan unutuyor kurguyu kitap haliyle okuyunca da hatırladığım ve hatırlamadığım yerler vardı. Hikayelerimde benim paylaştıklarımı görenler vardır. Nasıl alıntılar ve ne kadar postitlikle doldurduğumu alıntılarım fazla ancak en fazla olan tepkilerimi yazdığım postitlerimdi bir tane bile kalmadı geçelim kitaba artık, puntolar gayet iyiydi göz yoran puntolar yoktu ki sabaha kadar okudum bende hiçbir şey olmadıysa kimse de olmaz akıcı olarak ne diyim ki wattydeyken nerdeyse 200 kez okumuşum yani akıcılığı konus içeriği burdan belli olur bence Kapak tasarımda çok beğendim iki karakteri çok iyi yapmışlar diğer şömiz tarafını daha çok sevdim sanırım karakterleri kapakta sevmediğimden ama bu güzel kapakta çok iyi durmuş karakterler her detayı çok güzeldi önce @rumistt 'in kalemine ve emeğine sonra @athicanovel ve ekibinin emeklerine sağlık #aşk #hapistekiemanet #kitabinmelikesi
Hapisteki EmanetRumeysa Gülhan · Athica Yayınları · 202467 okunma
·
152 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.