Melike

Melike
@Kitabinmelikesi
Puan vermedi·320 syf.··
2025 36. kitabı
Günahın Silinişi | Soylu Serisi #2 Selamlarrr Bugün sizlere Soylu Serisi’nin ikinci kitabı Günahın Silinişi yorumuyla geldim! Ama önce seriye kısa bir giriş yapalım… Santiago De La Rosa, uluslararası bir mafya örgütünün varisi. Aynı zamanda aristokrat bir aileye sahip olsa da büyük bir patlama sonucu ailesini kaybediyor. Ve o günden sonra tek bir amacı kalıyor: Moreno ailesinden intikam almak. Bu intikamın yolu ise bir anlaşmalı evlilikten geçiyor… Santiago, intikamına anlaşmalı evlendiği kadın Ivy üzerinden başlayacak. Peki ya Santiago ve Ivy birbirlerine âşık olursa? İntikam mı kazanacak, yoksa aşk mı? Ama ne intikam! Daha Santiago planına başlamadan olaylar öyle bir karışıyor ki… Hele son kısımda Ivy’ye o kadar sinirlendim ki, yerimde duramadım! Asıl düşman abisiyken gidip yine ona koşuyor! Kitapta gizlenen sırlar yavaş yavaş açılmaya başlıyor ama asıl olayların patlayacağı yer kesinlikle üçüncü kitap olacak gibi. Ben 3. kitaba koşuyorum, siz de hâlâ Soylu Serisiyle tanışmadıysanız hemen kaçın derim! Seri tamamlandı ve bana göre +18 sahneler oldukça ağır, o yüzden buna dikkat ederek okuyun. Yayınevinin çevirisine bayılıyorum , seri gerçekten efsane olmuş. Herkesin emeğine sağlık
Günahın SilinişiA. Zavarelli · Prime Kitap · 2025199 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Melike

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.··
2025 36. kitabı
A. Zavarelli
6.7/10 · 199 okunma
Puan vermedi
Sevmenin Zamanı Yok Yorumu Herkese selam. Bugün sizlerle birlikte 90’lı yılların o sıcacık atmosferine, aşkların ve dostlukların en güzel haline doğru bir yolculuğa çıkıyoruz. Zühre Sena & Ozan’ın ve diğer çiftlerimizin mükemmel aşkına hazır olun! Doksanlarda dostluk bambaşkaydı, değil mi? Sıcacık ilişkilerin, imkânsız ama bir o kadar da güzel aşkların yaşandığı o samimi sokaklarda yani Turna Sokağı’nda kendimizi buluyoruz. Zühre Sena Gencer de bu sokakta yaşıyordu. Ailesine bağlı, evin geçimine katkı sağlayan, moda evinde çalışıyordu. Ancak mahallelerine dadanan bir hırsız yüzünden herkes huzursuz günler geçiriyordu. Herkes tedirginken, Sena tüm bunlara pek aldırış etmemişti. Ta ki bir gece evin çevresinde duyduğu seslerle bahçeye çıkıp elindeki sopayla “hırsız” sandığı adama kafayı geçirene kadar. Meğer o adam, karşı eve yeni taşınan kiracıymış. O lacivert gözlü adamın, yani Ozan’ın, Sena’nın kalbinde farkında olmadan bir kıvılcım yakacağı o an işte oradaydı. Sena, aşkın da sevginin de gerçek olduğuna inanmıyordu, Ozan da benzer duygular içindeydi ama aralarındaki çekim inkâr edilemezdi. Sena ve Ozan çiftimizin hikayesini okurken, Mahir ve Gülfem’in ayrılığı da kalbime dokundu. Neden ayrıldıklarını öğrenmek beni ağlatacaktı. Diğer yanda Levent ve Çiçek ikilimiz var ki… Levent karakterimiz platonik! Çiçek’e biraz gıcık oldum, yani hiç mi fark etmezsin o sevgiyi? Neyse, susuyorum. Ozan ve Sena gün geçtikçe birbirine daha çok çekiliyordu. Aralarındaki o tatlı halleri okumak o kadar keyifliydi ki… Öyle güzel bir aşk ki, manifest defterime bu aşkı yazmayı bile düşündüm desem yalan olmazTabii her güzel ilişkide olduğu gibi, illa ki bir şeyler olurdu değil mi? Buu aşkın da içinde gizlenen bazı şeyler vardı. Ve bu bazı şeyler ortaya çıktığında, araya soğukluk girmesi
Sevmenin Zamanı YokAyşenur İnce · Parola Yayınları · 2025117 okunma
Puan vermedi
Bıçak Sırtı #konusu İskender, Ankara’nın bilinen, tanınan ağır abilerindendir. Assolist Cavidan’la ise yıllardır süren, adı konmamış bir gönül bağları vardır. Cavidan sahnede her geçen gün şöhretine şöhret katarken, İskender’le aralarındaki aşk da sessizce büyür, derinleşir. Cavidan bu ilişkinin bir isme, bir anlama kavuşmasını ister. Yaşadıkları her olayda gözleri birbirini arar, kalpleri hep birbirine döner. Ne olursa olsun vazgeçemezler. Ta ki... #yorumu İskender ve Cavidan öyle güzel yazılmış ki Okurken içim titredi. Yazarımız 3. kişi anlatımı tercih etmiş ama öyle ustalıkla yazmış ki, karakterlerden biri anlatıyormuş gibi hissettiriyor. Normalde bu tarz anlatımı karıştırırım ama hiç zorlanmadım. Kalemini zaten çok seviyorum, övmemek mümkün değil. Akıcılık desen mükemmel. Şimdiye kadar okuduğum kitapları arasında Bıçak Sırtı kesinlikle zirvede.“Mir”i de çok sevdim ama bu kitap bambaşkaydı benim için. Özellikle İskender’e bayıldım ve tabii ki Cavidan’a da… O nasıl bir kadın ‍Sabırsızlıkla ikinci kitabı bekliyorum, bizi neler bekliyor çok merak ediyorum. Herkesin emeğine sağlık
Bıçak SırtıHümeyra · Guardian Yayınları · 2025174 okunma

Melike

, bir kitap okudu
10/10
·359 syf.··
Beğendi
·
2025 35. kitabı
Eda Yıldırım
8.9/10 · 28 okunma