Toplu bir tahlil etkinliği için önerilmişti kitap, o yüzden de asla böyle açık mesajlı bir kitap beklemiyordum. Aşırı aşırı beğendimi söyleyemeyeceğim. Yani… Evet yazarın yapmaya çalıştığı bir şey var ve bunu anlıyorsunuz okurken. Roman dediğin biraz böyle olmamalıydı bence. Mesajları böyle direkt mi vermeliydi? Karakterlerin psikolojik altyapısı iyiydi, yine de içeriğinde bu kadar cinsellik olduğunu bilsem başlamazdım. Bir kadının hikayesini okurken tek odaklanılması gereken bu olmayabilirdi, o anlamda karaktere biraz yazık olmuş gibi hissettim. Fizik ve edebiyatın iç içe girmesinden hoşlandım, keşke daha fazla olsaydı. Ve Tony.. Eminim bu dünyada onun gibi birçok hikaye var. Hayatına biraz olsun konuk olabilmek güzeldi. Okyanusun sesini duydum, kokusunu aldım okurken. O sıcak Karayip rüzgarları benim de yüzüme çarptı… Yazarla çatıştığımız çok fazla nokta olsa da keyifli bir deneyimdi.