Puan vermedi·320 syf.··
2024 9. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 31 Ekim 2024 00:16
Yazarla ilk tanışmamız, çok akıcı bir hikayesi var. Merak duygusunu hep diri tutuyor. Her türden duyguyu aktarımı o kadar iyi ki, insan yalnız değilim diyor. Ne çok altı çizilecek cümlesi vardı. Yazarın da dediği gibi boşluğa yazılan hikayeler olması sebebiyle zaman zaman açıp tekrar okurum. Bu yönüyle başucu kitaplarından sayılır. Sadi Seber' in mektubuna kalbimi bıraktım. Nasıl güzel bir anlatımdı.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.