O kadar çok övülmüştü ki bu kitap, otomatik olarak beklentim çok yüksekti ama maalesef tam bir hayal kırıklığı. Baş kadın ve erkek karakterlerin yetersizliğine mi saysam sövsem, yoksa kurgulanan dünyanın dandikliğine mi bilemiyorum. Baştan sona hiç begenmedim