Film izler gibi okuyup bitiriyoruz bir çırpıda. Ne kıymetli kitaplar. Yazılış serüvenini eklemiş yazar sonuna. Şaşkın şaşkın okudum ne büyük bir emek var arka planda. Çok etkileyici bir roman #gülünadı
Adından bağımsız bir kurgu şiddetle tavsiye ederim.
“Arkadaşlar çok zorlayıcı ve usanç verici buldukları ilk yüz sayfayı kısaltmamı öğütlediler. Hiç kuşkunuz olmasın reddettim; çünkü, diye öne sürüyordum, bir insan manastıra girip orada yedi gün yaşamak istiyorsa, onun ritmini kabul etmek zorundadır. Bunu başaramazsa, kitabın bütününü okumayı da hiçbir zaman başaramayacaktır. Bu nedenle ilk yüz sayfanın bir kefaret ve başlangıç işlevi vardır; her kim bundan hoşlanmazsa kendi bilir, tepenin eteklerinde kalır.” #alıntı
Gerçekten ilk yüz küsür sayfayı okurken hep bunu düşündüm ve zirveyi hakettim.