·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ekim 2024 14:14 "Özgürleştirmeksizin eğiten aptallaştırır." J. Ranciere sözünden yola çıkarak, bu kitapla bu sözün hakkını vermiş olduğumuzu, milletçe, bir kez daha iliklerime kadar anlayıp, huzursuzluk içinde kaldım. Bugün "eğitim" adı altında söylediğimiz her sözün, yaptığımız her davranışın, attığımız her adımın, çocuklarımızı, geleceğimizi nasıl da istikrarlı ve kendinden emin bir şekilde baltaladığımızı; bir an önce uyanıp harekete geçmezsek kendimizi, geleceğimizi, ülkemizi kör kuyulara attığımızı; sadece konuşarak, hayıflanarak, sızlanarak, şikayet ederek geçireceğimiz bir "an" ımızın bile kalmadığını anladım.
Pişmanlıklar dağ gibi bir yük, huzursuzluk başrolde... Burdan bir çıkış var: Atatürk gibi düşünmek " ve harekete geçmek.