·325 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Kasım 2024 00:20 Karnım ağrıyor, ancak kitabın çok etkileyici olmasından değil, muhtemelen aldığım uyku ilacından…
Oldukça yaratıcı bir hikaye. Sürükleyici bir psikolojik bilim-kurgu diyebiliriz. Ancak bilimi az kurgusu çok. Ve en nihayetinde yine yıllardır tüm feylesfoların defalarca anlattığı gibi: mutluluğun farkındalık ile birlikte nasıl azaldığını ve insanların riyakarlığını yüzümüze çarpıyor.