Ayfer Tunç’un Romanlarındansa hikayelerini daha çok sevdim. Ve son okuduğum 3-4 kitap hep Ayfer Tunç’la devam ediyor. Kendisini okumayı seviyorum çünkü kendimi bir şeyin akışına bırakmak gibi sakin. Bu kitaptaki her hikayeyi ilgiyle okudum. Ama beni özellikle çok etkileyenlerden bahsetmek istiyorum. Kiii özellikle bir KAR YOLCUSUNU okurken bir filmi izliyormuşum gibiydi. Çok sevdim ve sonu beni çok etkiledi. Bu hikayeden dolayı yönetmen Pelin Esmer’e mail attım. Çünkü bunu okurken onun bir filmini izliyormuşum gibiydi. Sondan bir önceki hikaye olan FEHİME’yi dudaklarımı ısırarak okudum. Maalesef ki gittikçe yaygınlaşan hatta normalize olmaya başlayan çocuk istismarını anlatıyor. Kitaba ismini veren KIRMIZI AZAP hikayesine wooow demedim. 2 saat boyunca aralıksız okuyup bırakmak isterken KAYBETME KORKUSU’na gelince bırakamadım. Bu hikayeyi de sevdim. Şimdi başka bir kitaba geçiyorum Ayfer hanımın :))