Puan vermedi·296 syf.··
2024 8. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2024 13:24
Ahmet Ümit i biraz geç tanımışım.Bu ay içerisinde okuduğum 4. kitabı oldu.Hepsini beğenmekle beraber beni en fazla hikayenin içine katan kitap Sis ve Gece oldu.Gayet sade, akıcı ve sürükleyici bir kitap.Ara ara sıkılıdığım bölümler de oldu tabi.Düş sahneleri ve müstehcen sahnelerin gereksiz uzatıldığını düşünüyorum.Spoiler vermek istemiyorum ama iki baş karakterin "karakterlerini" beğenmediğim.Başlarına gelen şeylere etkinlendim ama drama bağlamadım.Etme bulma dünyası diyorum ben buna.Okuyanlar bilir ki üzüleceğimiz biri var ise o da MELİKE(Başkomiser Sedat'ın eşi).Finali çok başarılı buldum.Kafamda kuruduğum ve tahmin ettiğim sonla alakası yoktu :) Ah Maria ah...
Sis ve GeceAhmet Ümit · Yapı Kredi Yayınları · 202324,1bin okunma
·
475 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.