2/10
·654 syf.··
2017 5. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2017 00:00
Normalde nerede aşk-romantizm-fitne-fücur-entrika varsa okurum. Asla kaçırmam :) Ama keşke bu kitabı kaçırsaymışım... Grinin elli tonuna benziyor, harika, bayıldım, öldüm diyen tüm okurların aksine ben kendilerine kocaman bir hadi oradan demek istiyorum. Bu kadar mı kopukluk, sıkıcılık olur? Bir de bu kitabın nasıl serisi olur? Asla okumam, okuyamam... Sırf kendime iyilik olsun diye tekrar Grinin elli tonu'na başladım :)
Gabriel'in CehennemiSylvain Reynard · Optimum Kitap · 2012533 okunma
·
225 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.