·270 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2024 17:17 bu kitabın ilk yorumunu yazmak çok heyecanlı. sahaftan 20 liraya bulup arka kapağıyla şok olarak aldığım bir kitaptı ve beni asla pişman etmedi. goodreadsteki yorumlar beni çok şaşırttı çünkü kitabın karakterlerinin kötü olması(işleniş olarak değil) kitabı kötü yapmaz.
kitabı okurken içimdeki iki farklı kişiliğin çatışmasını okuyormuş gibi hissettim, her bir sayfasında benden bir parça var gibiydi. benim için çok değerli bir kitap oldu.
annelik ve aile üzerine oluşturulan o yoğun çatışmaların ucu açık bitmesi de benim için çok değerliydi çünkü bu konuların doğrusu yoktur gözümde.
olur da bir gün sahafta karşınıza çıkarsa mutlaka bir şans verin.