Çok üzücü bir hikaye. Barış isteyen çocuklar tek başıyla oldukça hüzünlü bir tamlama değil mi zaten.
Amerika'nın tarihi ile bu kadar övünüp iğrenç ve insanlıktan uzak bir tarihi olması. Atom bombasını atıp sonra da gidip iyilik yapıyormuş gibi atom bombası ile alakalı ortaya çıkan hastalıkları izleme kurumu kurmuşlar. İnsanlar ölmeye yine onlara gidiyor, ah yani tedavi olmaya. Ne diyeyim
Bile bile çocuk öldürmek onlarda bir alışkanlık sanırım. Bile isteye çocuk öldüren, dini dili ırkı farketmeksizin tüm zalimlerin Allah belasını versin. Başta itrail ve Amerika olmak üzere. Bela okumaktan başka bir işe yaramayan, izleyip okuyup üzülen biz zavallılara da Allah güç kuvvet versin.
Barış, özgürlük ve huzur dolu bir gelecek ümidi ile.