İlk başta paragrafsız sayfalar ile konuya girmesi zor gelebilecek Tam sonbahar havası gibi inişli çıkışlı bazen yağmurlu bazen güneşli bir kitap…ama kendini okutuyor mu hele son 200 sayfada su gibi akıp gidiyor mu evet…Bazen İvan olduk Bazen Peter ama bittiği yerde devamı olmalı dedim kesinlikle…o noel sofrasını okumalıyız…Margaret bi boşansın Naomi mi Sylvie mi Sylvie’ye ne olmuş bilmeliyiz…çok sevdim seni #intermezzo